. LMD18200T jest zaprojektowany w celu uczynienia sterowania ruchem prostym i skutecznym.Ten sterownik 3A H-mostek łączy różne rodzaje obwodów w jednej strukturze, co pozwala mu zapewnić stabilne, niezawodne wyniki w różnych zastosowaniach.Może prowadzić zarówno silniki DC, jak i Stepper, co czyni go wszechstronnym dla wielu konfiguracji.Przy szczytowej zdolności prądu do 6A, LMD18200T z łatwością obsługuje wymagające zadania.Unikalną cechą tego modelu jest wykrywanie prądu o niskiej porażce, które pomaga skutecznie zarządzać prądem wyjściowym.Uwzględniając zarówno dwubiegunową, jak i CMOS kontrolę wraz z urządzeniami DMOS Power, ten most H oferuje kompaktową i usprawnioną konstrukcję, która nadal obejmuje wszystkie niezbędne funkcje prowadzenia silnika bez konieczności dodatkowych komponentów.Niezależnie od tego, czy jest używany w robotyce, drukarkach, czy zautomatyzowanych maszynach, LMD18200T jest zbudowany w celu uproszczenia aplikacji kontroli ruchu.
• Wejście bootstrap 1
Ten pin ma podłączyć kondensator bootstrap dla pierwszej połowy mostka H.Zazwyczaj zaleca się kondensator 10 NF między tym pinem a pinem 2 (wyjście 1).To połączenie pomaga utrzymać stabilność obwodu i obsługuje efektywny przepływ prądu.
• Wyjście 1
Jako moc wyjściowa dla pierwszej połowy mostu H, ta pin obsługuje energię skierowaną do silnika.Współpracuje razem z wyjściem 2 (PIN 10) w celu sterowania ruchem silnika i regulacji jego prędkości na podstawie poleceń wejściowych.
• Wejście kierunku
Ten pin kieruje obrót silnika poprzez kontrolowanie przepływu prądu między wyjściem 1 a wyjściem 2. Dostosowanie poziomu logiki na tym styku zmienia kierunek obrotu, umożliwiając precyzyjną kontrolę nad ruchem motorycznym i reaktywnością.
• Wejście hamulca
Wejście hamulca pozwala natychmiast zatrzymać silnik, zwracając jego terminale.Aby aktywować hamowanie, ustaw ten PIN na wysoki poziom logiki i upewnij się, że wejście PWM (PIN 5) jest również wysokie.Jeśli chcesz wyłączyć wszystkie tranzystory wyjściowe, ustaw zarówno hamulec, jak i PWM na określone poziomy logiki.Ta konstrukcja pomaga zapobiegać przypadkowemu ruchowi, gdy silnik musi pozostać w miejscu.
• Wejście PWM
Ten szpilka służy do kontrolowania prędkości silnika poprzez modulację szerokości impulsu (PWM).Dostosowując format sygnału i koordynowanie z wejściem kierunku (pin 3), możesz płynnie regulować prędkość silnika, umożliwiając precyzyjne regulacje dla różnych zastosowań.
• vs zasilacz
Jest to główny kod wejściowy zasilacza, zapewniający niezbędne napięcie LMD18200T do działania.Obsługuje ogólne potrzeby energetyczne obwodu, utrzymując zasilane funkcje silnika i sterowania.
• Połączenie naziemne
Ten kołek uziemiający służy jako ścieżka powrotu dla prądu, wypełniając obwód.Jest również wewnętrznie podłączony do zakładki montażowej, pomagając ustabilizować obwód i zmniejszyć hałas.
• Obecne wyjście sensowne
Ten pin wyświetla prąd sygnał czujnika, zapewniając sposób monitorowania prądu przepływającego przez silnik.Śledząc to wyjście, możesz ocenić wydajność silnika i upewnić się, że pozostaje on w bezpiecznych poziomach pracy.
• Wyjście flagi termicznej
Flaga termiczna sygnalizuje, gdy temperatura układu osiąga wysoki próg, zwykle około 145 ° C.Ten alert pozwala podjąć działania zapobiegawcze w celu zarządzania przegrzaniem i ochrony obwodu.
• Wyjście 2
Jest to wyjście dla drugiej połowy mostka H.Działa w synchronizacji z wyjściem 1, aby napędzać silnik, dostosowując jego ruch w oparciu o polecenia wejściowe.Odgrywa centralną rolę w zapewnianiu zrównoważonej kontroli w obu kierunkach obrotu silnika.
• Wejście Bootstrap 2
Podobnie jak Bootstrap 1, ten pin łączy się z kondensatorem bootstrap dla drugiej połowy mostka H.Korzystanie z zalecanego kondensatora pomaga utrzymać stały prąd i zwiększa wydajność tej części obwodu.
LMD18200T jest idealny do uruchamiania silników DC, jak i Stepper.Jego most H, w połączeniu z funkcjami, takimi jak prąd wykrywania i kontrola kierunkowa, pozwala zapewnić gładką, kontrolowaną moc.Ta konfiguracja działa dobrze w ustawieniach, w których potrzebujesz niezawodnej pracy silnika z minimalnymi regulacjami.
W serwomechanizmie ten sterownik pomaga zarządzać zarówno pozycją, jak i szybkością, utrzymując silniki reagujące na zmiany wejściowe.Dokładna kontrola LMD18200T nad kierunkiem i prędkością silnika sprawia, że jest to silny wybór dla aplikacji wymagających dokładnego pozycjonowania, jak w automatycznych maszynach.
W przypadku robotów przemysłowych LMD18200T oferuje kontrolę i stabilność potrzebną do powtarzalnego, dokładnego ruchu.Jego zdolność do obsługi wysokich prądów szczytowych i kierunków przełączania płynnie odpowiada wymaganiom systemów robotycznych, które wykonują precyzyjne, zautomatyzowane zadania.
W maszynach CNC dokładność jest kluczowa, a drobna kontrola LMD18200T nad prędkością silnika i kierunku obsługuje tę potrzebę.Jego stabilne wyjście i zdolność do obsługi wyższych prądów sprawiają, że jest to odpowiednia opcja dla tych maszyn, które często działają w sposób ciągły i wymagają spójnej wydajności.
Ten sterownik jest przydatny w urządzeniach takich jak drukarki i spiski, w których pomaga ostrożnie prowadzić części części.Możliwości sterowania LMD18200T pozwalają na płynne, dokładne działanie, zapewniając jakość i niezawodność potrzebną w tych aplikacjach drukarskich.
• • LMD18200T-NOPB
W typowych zastosowaniach LMD18200T działa, aby utrzymać prąd silnika stały, gdy przewyższa poziom ustawiony.Osiąga się to poprzez tymczasowe zastosowanie zerowego napięcia do zacisków silnikowych, umożliwiając prądowi dostosowanie się wokół docelowego poziomu.Ta konstrukcja nie tylko utrzymuje płynnie silnik, ale także pomaga zapobiegać przegrzaniu lub nadmiernym zużyciu.Połączony czas LM555 zajmuje się czasem trwania okresu poza okresem, używając prostego parowania rezystora i kondensatora w celu regulacji tego czasu.Obwód działa w trybie znaku/wielkości, metodę, która zapewnia precyzyjną kontrolę nad prędkością i kierunkiem silnika.Ta konfiguracja pozwala LMD18200T skutecznie zrównoważyć moc wyjściową i wydajność silnika, co czyni go niezawodnym wyborem dla różnych potrzeb kontroli silnika.
Specyfikacje techniczne, atrybuty, parametry i porównywalne części dla Texas Instruments LMD18200T
Typ | Parametr |
Status cyklu życia | NRND (ostatnia aktualizacja: 4 dni temu) |
Uchwyt | Przez dziurę |
Typ montażu | Przez dziurę |
Pakiet / obudowa | To-220-11 (utworzone leady) |
Liczba szpilek | 11 |
Temperatura robocza | -40 ° C ~ 150 ° C TJ |
Opakowanie | Rura |
Kod JESD-609 | E0 |
Status części | Nie do nowych projektów |
Poziom wrażliwości na wilgoć (MSL) | 1 (nieograniczony) |
Liczba terminów | 11 |
Kod ECCN | Ear99 |
Końcowe wykończenie | Cyna/ołów (SN/PB) |
Zastosowania | Cel ogólny |
Napięcie - zasilanie | 12V ~ 55 V. |
Pozycja końcowa | Zygzak |
Napięcie zasilania | 42 V. |
Podstawowy numer części | LMD18200 |
Funkcjonować | |
Napięcie wyjściowe | 55 V. |
Maksymalny prąd wyjściowy | 3a |
Liczba kanałów | 2 |
Interfejs | Równoległy |
Prąd zaopatrzenia operacyjnego | 13ma |
Konfiguracja wyjściowa | Niska strona (2) |
Rozpraszanie mocy | 3W |
Maksymalne napięcie wyjściowe | 55 V. |
Charakterystyka wejściowa | Standard |
Napięcie - obciążenie | 12V ~ 55 V. |
Wyjście szczytowe ograniczenie prądu NOM | 6a |
Wbudowane zabezpieczenia | Przejściowy;Termiczny;Pod napięciem |
Kierunek przepływu prądu wyjściowego | Zlew źródłowy |
Typ silnika - AC, DC | Szczotkowane DC |
Typ silnika - krokowy | Dwubiegunowy |
Dotrzyj do SVHC | Brak SVHC |
Hartowanie promieniowania | NIE |
Status Rohs | Zgodne z działaniem niebędącym ROHS |
Ołów za darmo | Zawiera ołów |
Numer części | LMD18200T | LMD18201T |
Producent | Instrumenty Texas | Instrumenty Texas |
Pakiet / obudowa | To-220-11 (utworzone leady) | To-220-11 (utworzone leady) |
Liczba szpilek | 11 | 11 |
Maksymalne napięcie wyjściowe | 55 v | - |
Napięcie wyjściowe | 55 v | 55 v |
Napięcie zasilania | 42 v | 42 v |
Hartowanie promieniowania | NIE | NIE |
Poziom wrażliwości na wilgoć (MSL) | 1 (nieograniczony) | 1 (nieograniczony) |
Liczba terminów | 11 | 11 |
Zobacz porównaj | LMD18200T vs LMD18201T |
LMD18200T to sterownik mostka 3A zaprojektowany specjalnie do zadań sterowania ruchem.Jest powszechnie używany do napędzania silników DC i Stepper, dzięki czemu nadaje się do różnych zastosowań, które wymagają precyzyjnej kontroli nad ruchem i prędkością silnika.Jego konstrukcja łączy komponenty sterowania i zasilania, co czyni go wszechstronnym i skutecznym do obchodzenia się z wymaganiami systemów napędzanych silnikami.
Proszę wysłać zapytanie, natychmiast odpowiemy.
na 2024/10/29
na 2024/10/29
na 1970/01/1 2933
na 1970/01/1 2487
na 1970/01/1 2079
na 0400/11/8 1872
na 1970/01/1 1759
na 1970/01/1 1709
na 1970/01/1 1649
na 1970/01/1 1537
na 1970/01/1 1532
na 1970/01/1 1500