Pokaż wszystkie

Proszę zapoznać się z wersją angielską jako naszą oficjalną wersją.Powrót

Europa
France(Français) Germany(Deutsch) Italy(Italia) Russian(русский) Poland(polski) Netherlands(Nederland) Spain(español) Turkey(Türk dili) Israel(עִבְרִית) Denmark(Dansk) Switzerland(Deutsch) United Kingdom(English)
Azja/Pacyfik
Japan(日本語) Korea(한국의) Thailand(ภาษาไทย) Malaysia(Melayu) Singapore(Melayu) Philippines(Pilipino)
Afryka, Indie i Bliski Wschód
India(हिंदी)
Ameryka północna
United States(English) Canada(English) Mexico(español)
DomPowrót i wymiana

Powrót i wymiana

Refundacja

Zwroty są zwykle akceptowane w ciągu 30 dni od daty dostarczonej paczki.
Skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia w sprawie problemów natychmiast po otrzymaniu paczek obejmuje między innymi powody:

Nie otrzymałem paczki normalnie

Tak, gwarantujemy zwrot zwrotu lub ponowne ponowne zamówienie, jeśli nie otrzymałeś paczki poza regularnymi dniami wysyłki, z wyjątkiem przypadku, w którym klient bierze odpowiedzialność za nieudaną dostawę, taką jak dostarczenie niepoprawnego adresu wysyłki, nie można wypełnić zgody celnychZ powodu powodu klienta itp.

Notatka: Jeśli pojawią się następujące problemy:
Ekstremalna pogoda, opóźnienie pocztowe, odprawa celna, lokalny protest itp. W tym przypadku nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostawy na czas, ale postaramy się Cię wspierać, dzięki.

Niektóre przedmioty brakuje w mojej wysyłce

Najpierw sprawdź, czy otrzymałeś wszystkie pola powiązane z zamówieniem.Następnie całkowicie opróżnij każde otrzymane pudełko, czasem małe części zostają złapane w szczelinach lub w materiale pakowania.Jeśli nadal nie możesz znaleźć swojego przedmiotu, od razu wyślij wiadomość e -mail do obsługi klienta.Dołącz opis brakujących ilości i zdjęć całej paczki.Przekażemy je do naszego magazynu, aby sprawdzić rekordy monitorowania i rekordy zdjęć pakujących.

Kroki:
  1. Wyślij e -mail do zespołu wsparcia w celu autoryzacji.
  2. Sprawdzimy i zweryfikujemy problemy.
  3. Oferuj rozwiązania sprawy klienta według przypadku.

Powrót

Zwracając produkty do Allelco, klient poświadcza, że produkty zostały zakupione od Allelco, a w całości lub części tego samego produktu nie było żadnych podstawowych produktów od innego dostawcy, dystrybutora lub innych takich źródeł produktu.Powrót powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu i w niewykorzystanym stanie (z wyjątkiem wadliwych).Produkty ESD lub wrażliwe na wilgoć nie należy otwierać, z wyjątkiem kontrolowanych warunków.Główne zasady:
  • Zwroty są zwykle akceptowane w ciągu 365 dni od daty dostarczonej paczki.
  • Gdy klient poprosi o zwrot z powodu „problemów innych niż zolinowych/fałszywych/jakościowych”, do zwrotu i wymiany jest ważny raport o jakościowej autorytatywnej organizacji uznanej przez naszą firmę uznaną przez naszą firmę.
0 RFQ
Wózek sklepowy (0 Items)
To jest puste.
Porównaj listę (0 Items)
To jest puste.
Informacja zwrotna

Twoja opinia ma znaczenie!W Allelco cenimy wrażenia użytkownika i staramy się go stale ulepszać.
Proszę udostępnić nam swoje komentarze za pośrednictwem naszego formularza opinii, a my odpowiemy niezwłocznie.
Dziękujemy za wybranie Allelco.

Temat
E-mail
Komentarze
Captcha
Przeciągnij lub kliknij, aby przesłać plik
Przesyłanie pliku
Rodzaje: .xls, .xlsx, .doc, .docx, .jpg, .png i .pdf.
Max Rozmiar pliku: 10 MB