Auo i Innolux odnotowały niewielki spadek przychodów w czerwcu w porównaniu z poprzednim miesiącem, podczas gdy oba przychody wzrosły w Q2
9 lipca Panzer Shuanghu Auo i Innolux opublikowali swoje raporty finansowe z czerwca.Samo zamknięte i skonsolidowane przychody AUO w czerwcu wyniosły 25,22 mld USD, co stanowi spadek o 0,5% miesięcznie i wzrost o 9,9% rocznie;Skonsolidowane przychody Innolux w czerwcu wyniosły 18,7 miliarda juanów, co miesiąc o 0,7% i roczny spadek o 3,1%.
![](/upfile/images/ff/20240709190229629.jpg)
Połączone przychody AUO w drugim kwartale wyniosły 74,33 miliarda juanów, co stanowi wzrost o 25% w porównaniu z pierwszym kwartale i 17,4% z tego samego okresu ubiegłego roku.Całkowita powierzchnia przesyłki paneli w czerwcu osiągnęła 2,046 milionów metrów kwadratowych, co stanowi wzrost o 10,3% w porównaniu do maja i 1,4% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.Całkowita powierzchnia przesyłek paneli w drugim kwartale osiągnęła 5,568 miliona metrów kwadratowych, co stanowi wzrost o 5,1% w porównaniu z pierwszym kwartałem i spadek o 2,4% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.
Skonsolidowane przychody Innolux w drugim kwartale wyniosły 56,9 miliarda juanów, co stanowi wzrost o 12,6% w porównaniu z pierwszym kwartałem i 3,2% w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.Połączona ilość dużych paneli w czerwcu wynosiła 9,62 miliona sztuk, co stanowi spadek o 7,3% w porównaniu do maja;Połączona ilość wysyłki małych i średnich paneli osiągnęła 20,6 miliona sztuk, co stanowi wzrost o 23,4% w porównaniu do maja.Łączna ilość wysyłki dużych paneli w drugim kwartale wyniosła 30,06 mln sztuk, co stanowi wzrost o 17,9% w porównaniu z pierwszym kwartale;Połączona ilość wysyłki małych i średniej wielkości paneli w drugim kwartale wynosiła 54,85 miliona sztuk, co stanowi spadek o 18,6% w porównaniu z pierwszym kwartałem.
Rozumie się, że ceny paneli telewizyjnych pozostały stabilne w czerwcu po wzroście przez pięć kolejnych miesięcy od stycznia tego roku.Firma badawcza Jibang Technology stwierdziła 6 lipca, że oczekuje się, że 32 -calowe, 50 cali i 55 -calowe panele telewizyjne spadną o 1 USD w lipcu.
Fan Boyu, zastępca dyrektora generalnego badań w Jibang Technology, stwierdził, że po wejściu do lipca ogólne zapotrzebowanie na panele telewizyjne spowolniło.Pomimo słabych wyników promocji 618, większość klientów marki spowolniła tempo zamówień, mając nadzieję, że zyskają więcej miejsca na negocjacje w sprawie cen zamówień, aby ułatwić nadchodzący szczyt sezonu promocji w drugiej połowie roku.