Giants paneli Auo i Innolux osiągnęli 8-miesięczne minimum w październiku
Gigant panelowy AUO ogłosił przychody z października w wysokości 20,87 mld USD, co stanowi spadek o 19,3% miesiąca w miesiącu i 1,4% rok do roku;Przychody Innolux w październiku wyniosły 16,89 miliarda juanów, co stanowi spadek o 11,6% miesiąca w miesiącu i o 2,3% rok do roku.Przychody obu firm w zeszłym miesiącu osiągnęły 8-miesięczny najniższy poziom.
Skumulowane przychody AUO za pierwsze dziesięć miesięcy tego roku wyniosły 232,426 miliarda juanów, co stanowi roczny wzrost o 12,9%.Przychody Innolux za pierwsze dziesięć miesięcy tego roku wyniosły 179,722 miliarda juanów, co stanowi wzrost o 2,3% rok do roku.
Ten sezon wszedł do tradycyjnego sezonu, a fabryki panelowe zachowują swoje działalność.Peng Shuanglang, przewodniczący AUO, powiedział na konferencji francuskiej kilka dni temu, że czwarty kwartał wszedł do tradycyjnego sezonu luzu, ale w ramach polityki „starej dla nowej” w chińskim kontynencie, w celu stymulowania konsumpcji telewizji, oszacowano, że przychody przychodyBiznes panelu AUO był równoważny w tym samym okresie ubiegłego roku.Na inteligentne branże mobilne i pionowe są również dotknięte ogólnym zapotrzebowaniem ekonomicznym i sezonowym i są znacznie bardziej stabilne w porównaniu do paneli.Patrząc w przyszłość do 2025 r., Kierowany trendem „produkcji na żądanie” wśród rówieśników oraz oczekiwanego ocieplenia i wymiany modeli komercyjnych, podaż i popyt w branży w przyszłym roku są stosunkowo optymistyczne.
Ke Furen, dyrektor generalny AUO, zwrócił uwagę, że dwie główne firmy AUO, inteligentne dziedzinę mobilne i pionowe, mają w tym kwartale stosunkowo wysoką widoczność i stabilne przychody, co zmniejszy wpływ sezonowego spadku panelu.Zwrócił uwagę, że do 2025 r. Mistrzostwo i widoczność zamówień i nowych przypadków w inteligentnych dziedzinach mobilnych i pionowych będzie doskonałe i w połączeniu z trendem zdrowego podaży i popytu, oczekuje się, że operacje AUO będą rosły w przyszłym roku.
Innolux spodziewa się, że „stara” polityka dotacji konsumenckich na chińskim kontynencie pomoże poprzeć popyt na telewizory, a ceny paneli telewizyjnych pozostaną stabilne.Innolux będzie kontynuował strategię „produkcji na żądanie”, dynamicznie dostosowując portfolio produktów i poprawiając wydajność produkcji w odpowiedzi na zmiany rynkowe.Jednocześnie, zobowiązując się do promowania strategii transformacji podwójnej ścieżki, będziemy nadal pogłębiać nasz układ w polu bez wyświetlania.
Innolux szacuje, że wielkości wielkości paneli w czwartym kwartale spadnie o 7%do 9%, a średnia cena sprzedaży (ASP) spadnie o mniej niż 3%;Oczekuje się, że objętość wysyłki małych i średnich paneli wzrośnie o 17% do 19% kwartalnie.