Pokaż wszystkie

Proszę zapoznać się z wersją angielską jako naszą oficjalną wersją.Powrót

Europa
France(Français) Germany(Deutsch) Italy(Italia) Russian(русский) Poland(polski) Czech(Čeština) Luxembourg(Lëtzebuergesch) Netherlands(Nederland) Iceland(íslenska) Hungarian(Magyarország) Spain(español) Portugal(Português) Turkey(Türk dili) Bulgaria(Български език) Ukraine(Україна) Greece(Ελλάδα) Israel(עִבְרִית) Sweden(Svenska) Finland(Svenska) Finland(Suomi) Romania(românesc) Moldova(românesc) Slovakia(Slovenská) Denmark(Dansk) Slovenia(Slovenija) Slovenia(Hrvatska) Croatia(Hrvatska) Serbia(Hrvatska) Montenegro(Hrvatska) Bosnia and Herzegovina(Hrvatska) Lithuania(lietuvių) Spain(Português) Switzerland(Deutsch) United Kingdom(English)
Azja/Pacyfik
Japan(日本語) Korea(한국의) Thailand(ภาษาไทย) Malaysia(Melayu) Singapore(Melayu) Vietnam(Tiếng Việt) Philippines(Pilipino)
Afryka, Indie i Bliski Wschód
United Arab Emirates(العربية) Iran(فارسی) Tajikistan(فارسی) India(हिंदी) Madagascar(malaɡasʲ)
Ameryka Południowa / Oceania
New Zealand(Maori) Brazil(Português) Angola(Português) Mozambique(Português)
Ameryka północna
United States(English) Canada(English) Haiti(Ayiti) Mexico(español)
na 2023/08/19

Sprzedaż Samsung Electronics w Chinach znacznie spadła o ponad 12 bilionów wygranych w pierwszej połowie 2023

Według Businesskorea sprzedaż Samsung Electronics w Chinach w pierwszej połowie 2023 r. Zmniejszyła się o ponad 12 bilionów wygranych w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku.Oznaki wycofania Samsunga z Chin są oczywiste, ponieważ jego obiekty operacyjne i liczba pracowników w Chinach maleją.


Według pół -rocznego raportu Samsung Electronics opublikowanego 17 sierpnia całkowita sprzedaż firmy w Chinach w pierwszej połowie tego roku wyniosła 17,808 bilionów wygranych Koreańczyków.W porównaniu ze sprzedażą 30462 bilionów wygranych w pierwszej połowie ubiegłego roku nastąpił znaczny spadek o 12,654 biliona wygranych (spadek o 41,5%).Ostatnim razem, gdy sprzedaż Samsunga w Chinach spadła do 17 bilionów wygranych w pierwszej połowie roku, miała miejsce cztery lata temu w 2019 roku, kiedy wygrał 17,814 biliona.Całkowita sprzedaż Samsunga z Chin spadła o 4,7 punktu procentowego, z 26,4% rok temu do 21,7% obecnie.

Całkowita sprzedaż Samsung Electronics w pierwszej połowie tego roku wyniosła 81,8978 bilionów wygranych (w tym sprzedaż krajowa i eksport), z czego 17,8080 bilionów wygranych (21,7%) pochodziło z Chin.Pod koniec 2021 r. Odsetek sprzedaży z Chin wyniósł 29,9%, co nadal spadało.W pierwszej połowie ubiegłego roku osiągnęła 26,4%, a pod koniec roku osiągnął 25,8%.

Warto zauważyć, że ze względu na wpływ sporów handlowych między Chinami a Stanami Zjednoczonymi odsetek w pierwszej połowie tego roku był nawet niższy niż znaczny spadek o 24,9% w 2019 r. W 2019 r. W 2019 r. W 2018 r.32,1%.

W okresie spadającego udziału w rynku w Chinach Ameryce przekroczyły Chiny.Chociaż Chiny i Stany Zjednoczone zawsze były dwoma głównymi źródłami sprzedaży dla Samsung Electronics, w 2021 r. Udział Chin wynoszący 29,9% był nieco wyższy niż 29,2% w obu Amerykach.Jednak do końca ubiegłego roku udział obu Ameryk (31,1%) przekroczył udział Chin (25,8%).

Wydajność spółki zależnej od półprzewodników i sprzedaży w Chinach również zmniejszyła się zmniejszenie o połowę.Shanghai Samsung Semiconductor (SSS), który specjalizuje się w półprzewodnikach i pokazach, miał sprzedaż 6,59 biliona wygrał w pierwszej połowie tego roku, co stanowi spadek o 49,5% z 13,55 biliona wygrał w pierwszej połowie ubiegłego roku.W tym samym okresie zysk netto również spadł o 16,6%, z 1,38 bln wygranych do 1,15 biliona wygranych.

Analitycy uważają, że łagodny wpływ ponownego otwarcia gospodarczego Chin prowadzi do powolnego odzyskiwania sprzedaży lokalnej.Niepewność wywołana przez Sino USA wciąż istnieje.

Zarówno biznes i liczba pracowników Samsunga w Chinach.Według raportu zrównoważonego rozwoju Samsunga całkowita liczba pracowników niekonkurencyjnych w Chinach stale zmniejsza się z 599 w 2020 r. Do 527 w 2021 r., A następnie do 477 w zeszłym roku.

Przeciwnie, liczba pracowników Samsunga w Azji Południowo -Wschodniej, południowo -zachodniej Azji i Japonii rośnie: od 3590 w 2020 r. Do 4305 w 2021 r., A następnie do 4583 w zeszłym roku.

Samsung zmniejszył również liczbę firm operacyjnych w Chinach.Według CXO Research Institute w Korei Południowej Samsung zmniejszył swoje powiązane firmy w Chinach z 87 w 2018 r. Do 65 w tym roku, co stanowi spadek o 22 w ciągu pięciu lat.

Poufny z branży skomentował: „Oprócz konfliktu między Chinami a Stanami Zjednoczonymi czynniki takie jak rosnące koszty pracy i ryzyko polityczne w Chinach osłabiają atrakcyjność Chin jako„ fabrykę świata ”.Dodali: „Dla firm trudno będzie całkowite wycofać się z Chin, więc wymaga to starannego rozważenia

Biorąc pod uwagę obecne środowisko, Samsung Electronics założył chiński zespół innowacji biznesowych pod koniec 2021 r. Jednak jego skuteczność wydaje się ograniczona.Celem organizacji zespołu jest nadzorowanie produktów, marek, sieci dystrybucji, personelu i inwestycji na rynku chińskim, ale nie stwierdzono rozwiązań dotyczących wyzwań, przed którymi stoi chińska firma, zwłaszcza działalność półprzewodników, która była, która była, która byławalcząc podczas pogorszenia koniunktury na rynku.Udział w rynku smartfonów pozostaje w zakresie 0-1%, a przy znacznym spadku sprzedaży w Chinach nasiliło się kryzys w lokalnych operacjach.
0 RFQ
Wózek sklepowy (0 Items)
To jest puste.
Porównaj listę (0 Items)
To jest puste.
Informacja zwrotna

Twoja opinia ma znaczenie!W Allelco cenimy wrażenia użytkownika i staramy się go stale ulepszać.
Proszę udostępnić nam swoje komentarze za pośrednictwem naszego formularza opinii, a my odpowiemy niezwłocznie.
Dziękujemy za wybranie Allelco.

Temat
E-mail
Komentarze
Captcha
Przeciągnij lub kliknij, aby przesłać plik
Przesyłanie pliku
Rodzaje: .xls, .xlsx, .doc, .docx, .jpg, .png i .pdf.
Max Rozmiar pliku: 10 MB